Slut dig til os. Vær dig selv.
<p>Gør dit livs arbejde her og nu. Mens hele verden kigger med.</p>
Eksempel på beskrivelse
Acme er en employer branding- og ATS SaaS-platform, der benyttes af mere end 6.000 virksomheder og 180.000 brugere i 90 lande overalt på kloden 🌏.
At arbejde hos Acme er lig med at arbejde hos en ung, international og lynhurtig teknologivirksomhed, som tilbyder en arbejdsplads, der er ideel for dem, som gerne vil have direkte indflydelse på en organisations vækst samtidig med, at de har det sjovt 🥳
✨ mulighed for at sælge markedets førende employer branding- og rekrutteringsplatform
💰 fast løn og en rundhåndet provisionsmodel uden maksimum, der belønner dem, som er motiverede og præsterer. Forventet OTE på 850.000 kr. og forhåbentlig mere!
🌴 33 dages betalt ferie (inklusive helligdage)
🛥 Mulighed for at deltage i vores årlige 3-dages firmarejse til en hemmelig sommerdestination med alle udgifter betalt af os!
🍾 hyppige teamevents, ugentlige forkælelser og pizzafredag

Kollegaer


HVORFOR HYDROSCAND?
-
Tag kontrol
Vi ønsker at du selv føler at du har kontrol over din karriere og at det ligger dine hænder, så du kan forstå dit eget potentiale og udvikle ideer, som du aldrig troede var mulige. Men bare rolig, vi er med dig.
-
Få indflydelse
Vi ønsker alle at gøre en forskel. En del af vores DNA er at kultivere nye ideer. Hos Hydroscand mener vi, at det at få lov til at kultivere sine nye ideer er afgørende for at forblive motiveret, være en ægte holdspiller og bidrage til vores succes. Vi har brug for dig i vores kamp til en fortsat positiv udvikling i Hydroscand!
-
Professionel udvikling
For os er en karriere en proces, hvor du som medarbejder løbende udvikler dine kompetencer. Vi støtter alle medarbejdere til løbende at udvikle sig i deres nuværende roller og til at løfte nye udfordringer i koncernen.
ARBEJDSPLADS OG KULTUR
Medarbejderne er vores vigtigste aktiv. Hos Hydroscand bliver du en del af et engageret team, der består af forskellige mennesker, med forskellig baggrund og viden. Men vi deler alle det samme kundefokus, og vi ved, at vi har vores kunder at takke for al vores succes. Dette kundefokus er noget vores kunder sætter stor pris på, hvilket vi for tilbage og kan se i vores kundeundersøgelser og online kundefeedback.